Jezik angleščina Board Kings™ Hack Mod Zadnja različica Uradna

Jezik angleščina Board Kings™ Hack Mod Zadnja različica Uradna

 

 

Board Kings™ cheats

 

 

Ta igra je res zabavna in jo igram verjetno že več kot 2 leti, vendar jo bom naložila, ker sem utrujena od plačevanja. Jaz sem na ravni 170 in najnovejša plošča in zagotovo lahko trdim, da je igra postala pohlepna. Če želite napredovati v dogodkih, morate kupiti zvitke, če boste kdaj upali, da boste končne nagrade dobili v časovnem okviru, ki ga vodi. In spremljajo, kaj plačujete za svežnje, ker bodo stroški še naraščali. Izvedel sem majhen eksperiment, ker mi je začelo želeti plačati 30-50 dolarjev za sveženj, ki je nekdaj stajal morda 5-10 dolarjev. Tako sem za nekaj časa prenehal plačevati. Po približno 6 mesecih neplačevanja in neigranja so kupci začeli stajati blizu 10-15 USD. Smešno, da to podjetje igra takšne ljudi. Poleg tega, potem ko bog porabi, ve, koliko dokonča božični album, razvijalci od nas nekaj pošljejo, da "nagradimo" naše trdo delo. Imam nalepke. Nalepke! Resno ??? Plačam sto dolarjev, da pravočasno končam album za končno nagrado in dobim nalepke ?? Tudi korenje za prireditve je težje dobiti. Včasih sem korenček vsaj 10-krat dobil čez svojo desko. Trenutno so na moji deski samo 3 korenčkove ploščice. Popolnoma smešno. Kot sem že rekel, zabavna igra in očitno zasvojenost, vendar bodite pripravljeni plačati, če želite napredovati

ocene 4,5 / 5 zvezdic

37042 Ocene

opis Odskočite in zgradite svoj odbor - ali ste kralj odbora?

Različica 3.3.1

Založnik Jelly Button Games LTD

Podnaslov Več igralna družabna igra

Jezik angleščina Board kralji 2.

Jezik angleščina Board kings of leon

Jezik angleščina Board kings cross. Jezik angleščina Board kralji 3. Jezik angleščina Board kings road. Jezik angleščina Board kings canyon. Jezik angleščina Board kings mountain.

 

 

Jezik angleščina Board kings college.

 

Kommentera här: